Blogolj!

Innováció az Allianz Arenában

Regős András

A Bayern szurkolók nagy része – éljenek akár Bajorországban, Németországban, vagy bárhol a világon – rendelkezik internetkapcsolattal, és követi a német rekordbajnok körüli eseményeket okostelefonon, laptopon, tableten, vagy számítógépen.

A digitalizálódás és az új technikák ugyan úgy megjelennek a futballban, mint az élet más területein is manapság. A digitális világ elképesztő ütemben bővül, és egyre inkább nélkülözhetetlen a futballpályán, és azon kívül is. Az újítások a szurkolókra is hatással vannak, és akár döntő tényezőnek bizonyulhatnak a sportban.

A fejlődés megállíthatatlan, a sebessége pedig elképesztő. És hogy ki tudja leginkább, hogy mit várhatunk a Bayerntől a jövőben? Hát a szurkolók! A Bayern München szeretné bevonni a szurkolókat, diákokat és szakértőket a fejlesztésbe és a jövő Bayern Münchenjének megalkotásába, ezért a klub 2018 január 19. és 22. között megrendezi az FC Bayern HackDays-t.

Ez valójában egy ötletbörze lesz, amihez hasonlókat az NBA-ben és az NFL-ben rendszeresen megszerveznek a csapatok, ahol bárki megoszthatja az ötleteit.

A Bayern ezzel a kapcsolatait is erősíti a partnereivel, a Telekommal, az Adidas-szal, az Audival, a SAP-pal, a Siemens-szel és a DHL-lel. A rendezvény megszervezésébez az UnternehmerTUM fog segédkezni.

Ha már a partnereknél tartunk, biztos sokaknak feltűnt már a hazai meccseken a nézők között látható fehér ’T’ betű. Fehérbe öltözött nézők alkotják, és a klub fő szponzorának, a Deutsche Telekomnak a jelképe, ami már az Olympiastadionban is látható volt.

A televízión keresztül a pálya bal oldalánál láthatjuk az Allianz Arena leglátványosabb reklámját. Valójában a Deutsche Telekom tanulói alkotják, akik még a szezon előtt jelentkezhetnek az oktatási központjukon keresztül. A cégnek körülbelül 9000 tanulója van Németország szerte, de mindössze 58 ember szükséges a logó kialakításához – így a pályázók nagy részének csalódnia kell. A kiválasztottaknak fehér poncsót és sapkát kell viselnie, és habár nincs megtiltva nekik hogy elmenjenek a mosdóba (az elfogyasztott sör mértékének függvényében), de az illetékesek jobban örülnek, ha nem hagyják el a helyüket a mérkőzés alatt.

A világ különböző helyeiről érkező emberek mind az innovációkon fognak dolgozni egész hétvégén az Allianz Arenában, a vasárnapi Werder Bremen elleni bajnoki pedig szintén a program része lesz. A résztvevők 3-4 fős csapatokban fognak dolgozni. A témák között lesz – csak hogy pár példát említsünk – a személyre szabott szurkolói élmény, az adatok elemzése, a virtuális valóság, és a szurkolók számára elérhető globális hálózat is. A csapatok külön-külön fogják prezentálni a munkájukat egy zsűrinek, a legjobbakat pedig díjazni fogják. A fődíj egy utazás lesz a Bayern München valamelyik idegenbeli Bajnokok Ligája mérkőzésére.

Inspiráció, együttműködés, szórakozás – ezek fogják a HackDays gerincét alkotni. A megszervezett rövid előadások mellett néhány meglepetés fogja biztosítani a szórakozást. Külföldi diákokat is hívtak a New Yorki Columia, a Shanghai Tongji, és a Pekingi Tsinghua egyetemekről, hogy színesítsék a résztvevő nemzetek sorát. Összességében a Bayern szurkolókat, diákokat, vállalkozókat, kreatív embereket, tervezőket keres - Münchenben, Bajorországban, és az egész világon.

Ön is rész venne? Jelentkezhet a https://hackdays.fcbayern.com/-on.

Forrás : https://fcbayern.com/en

https://bayern.blogstar.hu/./pages/bayern/contents/blog/45432/pics/lead_800x600.jpg
allianz aréna,BAYERN HÍREK,Beszámolók
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?